Минус 20% намаление с код EXTRA20BG Свършва за 43 часове 27 минути
info@zoot.bg (Тук сме за вас)

Нямате моя размер или модела, от който се нуждая. Могат ли да бъдат поръчани?

Ако това е текущата колекция, определено ще я опитаме! Можете да попълните функцията за цена / размер на часовника на картата на всеки продукт . Ще намерите тази функция над описанието на всеки продукт;) Щракнете, въведете вашия имейл и необходимия размер (ако продуктът има размери) и нашата система автоматично ще ви уведоми веднага щом даденият модел / размер е на склад.

Предпочитаме да разгледаме тези напълнени „кучета пазачи“ в централния склад и да се опитаме (ако има такива) да поръчаме стоките възможно най-бързо за вас.

Можете ли да ми кажете с какво мога да съчетая избраният модел ?

Да, нашият стилист още се опитва да препоръчва модели, които си пасват според него. Когато кликнете върху който и да е продукт, ще намерите раздела БЪДЕТЕ НАСТРОЕН под него, където можете веднага да видите какво ви подхожда. Никоя система не може да направи това, затова се възползвайте от очите на нашия стилист и изглеждайте страхотно. Прави го вместо вас;)

Покупката не ме удовлетворява/ не отговаря на размера ми. Какво трябва да направя?

Как да го направим:

  • стоките могат да бъдат заменени или върнати в рамките на 14 дни от доставката
  • моля изпратете ни стоката неизползвана и незамърсена
  • прикачете копие от формуляра за връщане, който ще откриете на уебсайта на магазина
    Въведете номер на банковата сметка и име на титуляра или искане за размяна ( размер)
  • за обувки, моля - върнете ни ги в неповредена и незалепена оригинална кутия
    * За дрехи и аксесоари етикетите са доказателство, че стоките не са носени.

Нашият адрес за доставка е:

Получател: ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) ID 94877590

До офис на ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА

Бул. Васил Левски 4 ; Русе 7000

Въстановяване на сумата и размяна:

  • Опаковайте стоките, които искате да върнете заедно с фактурата
  • Изберете най-близкия клон на ЕКОНТ или СПИДИ
  • Връщането на стока е за ваша сметка
  • Възстановяването на сумата е до 14 работни дни
  • При размяна на стоки доставката до Вас е напълно БЕЗПЛАТНО 

След обработката на върнатата пратка очаквайте имейл за потвърждение. (КРЕДИТНО ИЗВЕСТИЕ)

Връщам стоките. Колко дълго мога да очаквам възстановяване на сумата?

Винаги възстановяваме сумата възможно най-бързо, но не по-късно от 14 дни след доставяне на стоката обратно на нашия адрес:  

Получател: ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) ID 94877590

До Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБАРУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

Ние наистина правим всичко възможно, така че моля, бъдете търпеливи и се свържете с нас само, ако парите не бъдат върнати в рамките на този период.

В никакъв случай не трябва да се притеснявате за парите си! За това свидетелстват десетки хиляди наши доволни клиенти още от 2008 година.

Искам да заявя рекламация. Как да направя това?

В случай на рекламация, изпратете стоката обратно заедно с копие на фактурата и опишете дефекта на пратката.
Адресът е:

Получател: ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) ID 94877590

До Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБАРУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

Ще се опитаме да разрешим вашата рекламация възможно най-бързо. Моля, имайте предвид, че ние не сме производител, а продавач. Всяка рекламация трябва да решим директно с производителя, с което може да се удължи времето за рекламация. Независимо от това, никога няма да надвишава 30 дни, дадени от закона.

Ще бъдете информирани с имейл или от представител на сектор обслужване на клиенти за начина, по който е решена вашата рекламацията.