Ще се справите с нашето приложение.
Изтегли

Възможности за транспортиране - (Офис Speedy 10 лв., Speedy доставка до адрес 13 лв.)

При поръчка до 11:00 часа срокът за доставка е 5 работни дни. Стоката ще Ви бъде доставена от куриерска фирма Спиди до избрания от Вас адрес. Можете да проследите пратката от линка, който автоматично ще бъде изпратен на Вашата електронна поща, след като пратката бъде предадена на превозвача. При покупка над 159 лв стандартната доставка е безплатна. https://speedy.bg/bg/

Тест и преглед на този етап не се предлагат.

 При поръчка до 11:00 часа срокът за доставка е 5 работни дни. "Можете да проследите пратката от линка, който автоматично ще бъде изпратен на Вашата електронна поща, след като пратката бъде предадена на превозвача“ .

Ако имате каквито и да било въпроси, ние сме готови да Ви посъветваме, всеки работен ден от 9 до 17 ч. на нашата инфолиния +359 24928592 или на e-mail: info@zoot.bg

GLS (11 лв.) заплащане само предварително
- доставка директно до вашия дом или работа
- при поръчка до 11:00 ч. стандартният срок за доставка е 5 работни дни
- информация чрез e-mail и SMS за датата на доставка
- 3 опита за доставка на пратката

 

Възможности за плащане

Заплащане с кредитна карта

За плащане с карта ще бъдете пренасочени към сигурен и доказан за плащане портал на компанията PayU.След успешното завършване на плащането, веднага ще получите потвърждение за заплащането.

Рекламации

Налага Ви се да направите рекламация на стоката?

Гаранционният срок по закон е 24 месеца. При нашите стоки данъчният документ (фактурата) служи едновременно и за гаранционна карта. Рекламациите не се отнасят до дефекти, причинени от неправилно използване,от обичайно износване или от използване не по предназначение. Клиентът е длъжен да подаде рекламация веднага след възникването на дефекта.Ние преценяваме дали рекламацията е в съответствие с указанията, дадени от производителя на стоката или от негов представител. Максималният срок за уреждане на рекламацията е 30 дни, но се стараем максимално да ускорим процеса.

Как се процедира при рекламация:

1. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в поръчката; можете също да го изтеглите тук и да го поставите в колета заедно със стоката. Ако не можете да отпечатате формуляра, напишете информацията на обикновен лист и го поставете в пакета със стоките, които искате да върнете.

2. Изпратете колета препоръчано на следния адрес:

Моля, въведете пълното име на фирмата.
Западна промишлена зона,
бул. 3-ти Март 44,
Pactic Frogman 4116C,
Русе 7000

Моля, запазете товарителницата до възстановяване на сумата!

 

3. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.

4. Превозът на стока, изпратена от клиента, плаща винаги самият клиент. Ако рекламацията бъде призната, пощенските разходи ще Ви бъдат покрити.

5. Рекламациите не се обработват в град Русе. Върнатите пратки за рекламация се изпращат от Русе в Прага- Чехия и се обработват в Прага. 

 

Изтеглете формуляра за рекламация.

Ако имате каквито и да било въпроси, ние сме готови да Ви дадем съвет всеки работен ден от 9 до 17ч. на нашата инфолиния +359 24928592 или на e-mail: info@zoot.bg

Забележка: Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.

Връщане на стока

Ако не харесвате стоката, можете да я върнете, а ние ще Ви върнем парите. При връщане на цялата поръчка ще Ви изпратим и сумата за пощенски разходи, ако такива са платени в първоначалната поръчка. Удължили сме срока за връщане на 30 дни. Така имате достатъчно време да изпробвате облеклото и допълненията и да обмислите покупката. Върнатите стоки ще бъдат обработени възможно най-бързо, но най-късно до 14 дни от тяхното получаване.

Как се процедира при връщане:

1. При връщане по стоката не бива да има следи от износване, трябва да е в оригиналната си опаковка и с всички етикети от производителя. Замяна и връщане на бельо и бански не е възможно поради хигиенични причини.

2. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в поръчката; можете също да го изтеглите тук и да го поставите в колета заедно със стоката. Ако не можете да отпечатате формуляра, напишете информацията на обикновен лист и го поставете в пакета със стоките, които искате да върнете.

3. Изпратете колета препоръчано на следния адрес:

Моля, въведете пълното име на фирмата.
Западна промишлена зона,
бул. 3-ти Март 44,
Pactic Frogman 4116C,
Русе 7000

Моля, запазете товарителницата до възстановяване на сумата!

4. Изпратете пратката до 30 дни от датата на получаването на стоката.

5. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.

6. Превозът на стока, изпратена от клиента, плаща винаги самият клиент. Изтеглете формуляра за връщане на поръчката.

7. Пакетът включва етикет, който залепвате върху пакета при връщане.

 

Забележка: Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.

Данни за контакт

E-mail: info@zoot.bg

Тел.: +35924928592

Нашият център за обслужване на клиенти е на разположение всеки работен ден от 9 до 17 часа.

 

Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov

ДДС №: BG3076677734

 

Банкова сметка в лева.

Citibank

IBAN: BG04 CITI 9250 1001009500

 
Нагоре