При поръчка до 14:00 часа срокът за доставка е 5 работни дни. Стоката ще Ви бъде доставена от куриерска фирма Спиди до избрания от Вас адрес. Можете да проследите пратката от линка, който автоматично ще бъде изпратен на Вашата електронна поща, след като пратката бъде предадена на превозвача. Цената за стандартна доставка е 10 лв. При покупка над 159 лв стандартната доставка е безплатна. https://speedy.bg/bg/
При поръчка до 14:00 часа срокът за доставка е 5 работни дни. "Можете да проследите пратката от линка, който автоматично ще бъде изпратен на Вашата електронна поща, след като пратката бъде предадена на превозвача“ При плащане с наложен платеж можете да прегледате стоките, които сте поръчали, преди да платите на куриера. След получаване можете да платите и да получите цялата поръчка или да върнете цялата поръчка
Ако имате каквито и да било въпроси, ние сме готови да Ви посъветваме, всеки работен ден от 9 до 17 ч. на нашата инфолиния +359 2 437 26 47 или на e-mail: info@zoot.bg
СПИДИ - Тествай преди да платиш (само при стоки заплащани с наложен платеж)
Вече можете да прегледате поръчаните от Вас стоки преди заплащането на куриера. Тази услуга важи само при поръчките с наложен платеж. При получаването можете да заплатите и получите цялата поръчка или да върнете цялата поръчка. При втория случай, заплащате в брой на куриера пощенските разходи за върнатите стоки.
Как функционира всичко това?
Поръчвате си стоки от ZOOT с наложен платеж и доставка от Speedy.
Куриерът ще Ви попита дали искате преди заплащането да прегледате и тествате стоките.
Прегледът е напълно безплатен. Ако искате да тествате стоките е нужно да заплатите в брой на куриера пощенските разходи за връщане на пратката, в случай на отказ на поръчка.
Имате на разположение 10 минути за тест на стоките.
Решавате дали искате стоките. В случай, че да - заплащате дължимата сума по наложен платеж и Ви се връщат предварително заплатените куриерски разходи. В случай, че не – заплатените предварително куриерски разходи от Вас са задържани.
Не забравяйте да попълните формуляра за връщане. Можете да го намерите тук.
Внимание! В случай на отказ от поръчка в присъствието на куриер, изпращането обратно е за Ваша сметка.
Линк за проследяване на пратката тук.
Заплащане с кредитна карта
За плащане с карта ще бъдете пренасочени към сигурен и доказан за плащане портал на компанията PayU.След успешното завършване на плащането, веднага ще получите потвърждение за заплащането.
Ако имате каквито и да било въпроси, ние сме готови да Ви дадем съвет всеки работен ден от 9 до 17ч. на нашата инфолиния +359 2 437 26 47или на e-mail: info@zoot.bg
Налага Ви се да направите рекламация на стоката?
Гаранционният срок по закон е 24 месеца. При нашите стоки данъчният документ (фактурата) служи едновременно и за гаранционна карта. Рекламациите не се отнасят до дефекти, причинени от неправилно използване,от обичайно износване или от използване не по предназначение. Клиентът е длъжен да подаде рекламация веднага след възникването на дефекта.Ние преценяваме дали рекламацията е в съответствие с указанията, дадени от производителя на стоката или от негов представител. Максималният срок за уреждане на рекламацията е 30 дни, но се стараем максимално да ускорим процеса.
Как се процедира при рекламация:
1. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в поръчката; можете също да го изтеглите тук и да го поставите в колета заедно със стоката.
2. Изпратете колета препоръчано на следния адрес:
Инаут Трейд ООД / Pactic / Frogman - 4116C
бул. Липник 106
7000 Русе
България
3. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.
4. Превозът на стока, изпратена от клиента, плаща винаги самият клиент. Ако рекламацията бъде призната, пощенските разходи ще Ви бъдат покрити.
5. Рекламациите не се обработват в град Стара Загора. Върнатите колети за рекламация се изпращат от Стара Загора в Прага, Чехия и се обработват в Прага.
Изтеглете формуляра за рекламация.
Ако имате каквито и да било въпроси, ние сме готови да Ви дадем съвет всеки работен ден от 9 до 17ч. на нашата инфолиния +359 2 437 26 47или на e-mail: info@zoot.bg
Забележка: Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.
Ако се окаже, че размерът не Ви стои добре и искате да смените стоката, можете да ни я върнете и ние ще Ви изпратим друг размер, ако все още я имаме в наличност.
Как се процедира при замяна:
1. Убедете се на нашия сайт дали имаме в наличност дадения размер от поръчаната стока. Замяната е възможна единствено за поръчаните артикули, за други - не.
2. При замяна на стоката, по нея не бива да има следи от износване, трябва да е в оригиналната си опаковка и с всички етикети от производителя.
3. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в поръчката; можете също да го изтеглите тук и да го поставите в колета заедно със стоката.
4. Изпратете колета препоръчано на следния адрес:
Адрес на службата за пратки:
Инаут Трейд ООД / Pactic / Frogman - 4116C
бул. Липник 106
7000 Русе
България
5. Изпратете пратката до 30 дни от датата на получаването на стоката.
6. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.
7. Превозът на стока, изпратена от клиента, плаща винаги самият клиент.
Веднага след обработката на върнатата стока от страна на Отдел Ракламации, ще бъдете уведомени посредством имейл.
Забележка: Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.
Можете да върнете всички стоки, закупени от 22.11 до 15.01.2024 г. Така че не е нужно да се притеснявате, ако не намерите правилния подарък или размер.
Ако не харесвате стоката, можете да я върнете, а ние ще Ви върнем парите. При връщане на цялата поръчка ще Ви изпратим и сумата за пощенски разходи, ако такива са платени в първоначалната поръчка. Удължили сме срока за връщане на 30 дни. Така имате достатъчно време да изпробвате облеклото и допълненията и да обмислите покупката. Върнатите стоки ще бъдат обработени възможно най-бързо, но най-късно до 14 дни от тяхното получаване.
Как се процедира при връщане:
1. При връщане по стоката не бива да има следи от износване, трябва да е в оригиналната си опаковка и с всички етикети от производителя.
2. Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в поръчката; можете също да го изтеглите тук и да го поставите в колета заедно със стоката.
3. Изпратете колета препоръчано на следния адрес:
Инаут Трейд ООД / Pactic / Frogman - 4116C
бул. Липник 106
7000 Русе
България
4. Изпратете пратката до 30 дни от датата на получаването на стоката.
5. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.
6. Превозът на стока, изпратена от клиента, плаща винаги самият клиент. Изтеглете формуляра за връщане на поръчката.
Забележка: Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.
E-mail: info@zoot.bg
Тел.: +359 2 437 26 47
Нашият център за обслужване на клиенти е на разположение всеки работен ден от 9 до 17 часа.
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov
ДДС №: BG3076677734
Банкова сметка в лева.
Citibank
IBAN: BG04 CITI 9250 1001009500