Ще се справите с нашето приложение.
Изтегли

Често задавани въпроси

Какви са възможностите задоставкаи колко ще ми струватя?

Пакетът ще бъде доставен до вас с куриер на SPIDI или GLS. Доставката е безплатна при покупка над 159 лв.

Как да Bи върна стока?

Ако не харесвате стоката, можете да я върнете, а ние ще Ви върнем парите. Как се процедира при връщане:
1. При връщане по стоката не бива да има следи от износване, трябва да е в оригиналната си опаковка и с всички етикети от производителя.
2.Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в имейлът; можете също да гоизтеглитеитук и да го поставите в колета заедно със стоката.
3. Приложете копие от данъчния документ (фактурата).
4.Изпратете колета на следния адрес:

Инаут Трейд ООД / Pactic / Frogman ID 4116C ZOOT
бул. Липник 106
7000 Русе
България

Моля, запазете товарителницата до получаване на желания артикул / възстановяване на сумата!

6. Изпратете пратката до 30 дни от датата на получаването на стоката.
7. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.
8. Върнатата стока, изпратена от клиента, заплаща винаги самият клиент (Пакетът включва етикет, който залепвате върху пакета при връщане).

Кога ще получа стоката си?

Доставка в рамките на 5 работни дни. Ако направите поръчка
до 11 ч., изпращаме стоките в същия ден.

Изпращам стоката обратно. След колко време ще си получа парите?

Ще Bи изпратим парите за върнатата стока незабавно, но най-късно до 14 дни след датата, на която сме получили стоката. Ще Ви уведомим с имейл за получаването на върнатата стока и за изпращането на парите. Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.

Колко дълго мога да задържа стоката вкъщи?

Ако сте поръчали стока за изпробване, можете да я изпробвате до 30 дни.

Как ще разбера кой е моят размер?

При детайлното описание на всяка стока има таблица с размерите. Ако не сте сигурни в размера, не се колебайте да ни пишете и ние ще измерим стоката за Вас. Пишете ни на info@zoot.bg или през рубриката ВЪПРОС ЗА СТОКА, който присъства при всеки продукт.

Как протича комуникацията между мен, тоест клиента, и превозвача?

След предаването на стоката за транспортиране, с Вас ще се свърже избраният от Вас превозвач на мобилния Ви телефон или на мейла с информация кога стоката ще Ви бъде връчена. Можете да следите статуса на пратката си през линка, който ще Ви бъде изпратен.

Ако поръчаната стока не ми седи добре, евентуално не ми харесва, тя може ли да бъде върната?

Да, можете да върнете стоката до 30 дни.

Как да откажа да получавам бюлетина?

Можете да откажете да получавате бюлетина на сайта www.zoot.bg всекцията Моят акаунт, или е достатъчно в края на всеки бюлетин да кликнете на линка за отказ от по-нататъшно получаване.

Възможно ли е да поръчам бикини и сутиен с различни размери?

Да, възможно е, ако стоката не е е опакована като комплект.

Кой размер да поръчам, ако според таблицата с размерите съм на границата между два размера?

Ако не сте сигурни какъв размер да поръчате, изискайте да измерим стоката при нас.

Може ли да се заплати само част от поръчката, а останалото да се върне?

Не, поръчката се заплаща от клиента изцяло, частично плащане по поръчката не е възможно.

Нагоре