Ще се справите с нашето приложение.
Изтегли

Често задавани въпроси

Какви са възможностите за доставка и колко ще ми струва тя?

Пратката ще Ви бъде доставена от куриер на фирма СПИДИ. При покупка над 149 лв доставката е безплатна.

Налична ли е стоката?

Наличностите в сайта отразяват в реално време складовите наличности.

Как да Bи върна стока?

Ако не харесвате стоката, можете да я върнете, а ние ще Ви върнем парите. Как се процедира при връщане:
1. При връщане по стоката не бива да има следи от износване, трябва да е в оригиналната си опаковка и с всички етикети от производителя.
2.Попълнете формуляра за рекламация, който ще намерите в поръчката; можете също да гоизтеглите и тук и да го поставите в колета заедно със стоката.
3. Приложете копие от данъчния документ (фактурата).
4. Изпратете колета на следния адрес:

BIBLOO

Expandeco – BIBLOO / ZOOT
ул. Армейска №17 6003
Стара Загора
България
 



6. Изпратете пратката до 30 дни от датата на получаването на стоката.
7. Не изпращайте колета с наложен платеж. Такава пратка няма да бъде приета.
8. Превозът 
на стока, изпратена от клиента, заплаща винаги самият клиент.

Кога ще получа стоката си?

Доставка в рамките на 6 работни дни. Ако направите поръчка
до 15 ч., изпращаме стоките в същия ден.

Изпращам стоката обратно. След колко време ще си получа парите?

Ще Bи изпратим парите за върнатата стока незабавно, но най-късно до 14 дни след датата, на която сме получили стоката. Ще Ви уведомим с имейл за получаването на върнатата стока и за изпращането на парите. Българската Citi банка не позволява прехвърляне на суми към Revolut. Молим да ни предоставите друга банкова сметка. Ако титуляр на сметката не е лицето направило поръчката, молим винаги да отбелязвате името на титуляра на банковата сметка във формуляра за връщане.

Колко дълго мога да задържа стоката вкъщи?

Ако сте поръчали стока за изпробване, можете да я изпробвате до 30 дни.

Как ще разбера кой е моят размер?

При детайлното описание на всяка стока има таблица с размерите. Ако не сте сигурни в размера, не се колебайте да ни пишете и ние ще измерим стоката за Вас. Пишете ни на info@zoot.bg или през рубриката ВЪПРОС ЗА СТОКА, който присъства при всеки продукт.

Какъв адрес трябва да се впише в колонката под името в поръчката?

Адресът, на който искате да получите стоката.

Как протича комуникацията между мен, тоест клиента, и превозвача?

След предаването на стоката за транспортиране, с Вас ще се свърже избраният от Вас превозвач на мобилния Ви телефон или на мейла с информация кога стоката ще Ви бъде връчена. Можете да следите статуса на пратката си през линка, който ще Ви бъде изпратен.

Ако поръчаната стока не ми седи добре, евентуално не ми харесва, тя може ли да бъде върната?

Да, можете да върнете стоката до 30 дни.

Как да откажа да получавам бюлетина?

Можете да откажете да получавате бюлетина на сайта www.zoot.bg всекцията Моят акаунт, или е достатъчно в края на всеки бюлетин да кликнете на линка за отказ от по-нататъшно получаване.

Възможно ли е да поръчам бикини и сутиен с различни размери?

Да, възможно е, ако стоката не е е опакована като комплект.

Кой размер да поръчам, ако според таблицата с размерите съм на границата между два размера?

Ако не сте сигурни какъв размер да поръчате, изискайте да измерим стоката при нас.

Мога ли да тествам стоките преди заплащане?

Да, с услугата “Тествай преди да платиш” от фирма СПИДИ. Куриерът Ви предоставя 10 мин. за тестване на поръчаните стоки. След което решавате дали да заплатите или да върнете поръчката.

Може ли да се заплати само част от поръчката, а останалото да се върне?

Не, поръчката се заплаща от клиента изцяло, частично плащане по поръчката не е възможно.

 

Нагоре